Miquel Abras
Miquel Abras publica 'Equilibris Impossibles', un disc ple d'energia i noves melodies. Durant els mesos de desembre de 2011 i gener de 2012, el músic Miquel Abras ha gravat als estudis itinerants Paracetamol el seu quart disc d'estudi.
'Equilibiris Impossibles' suposa una ruptura estilística, l'amor queda enrere i les històries quotidianes guanyen un pes important en aquest treball que també es caracteritza per la recerca d'un nou so, de la mà de Jaume Pla (Mazoni) com a productor.
Miquel Abras és un dels artistes amb més repercussió dins de l'escena musical catalana actual. Ha actuat en diferents escenaris del nostre país i ha guanyat els premis més prestigiosos. Amb el disc Temps de Zel, ha guanyat el Premi Enderrock 2011 per votació popular a la millor cançó d'autor per 'L'Últim adéu'. Durant l'any 2009 va aconseguir el premi Disc Català de l'any de Ràdio 4 i millor artista, millor disc, i millor lletra de cançó pop-rock de la revista Enderrock per el disc 'M'agrada sentir el que tu sents'. L'any 2006 edita 'Entre mil vidres trencats' gràcies a guanyar al 2005 el concurs Sona9.
http://www.miquelabras.com